tisdag 16 oktober 2007

16 oktober

Syst.. äsch, vadfan ni vet hur det brukar seut!

Jag har en totalt onödig dag i skolan på tisdagar, är i skolan 3 timmar samanlagt och har lektion i 2. Känns lagom nödvändigt. Men men, jag gick upp tidigt imorse, åt en låååång frukost och tog det lungt innan det var dags att glida. Var i skolan, fixade till mitt kulturägg som det så fint heter och jag känner att jag överträffat migsjälv lite. Plus att jag har hittat mitt och Johans manus! Dom var inte borta till min stora lycka! =D

Dagens pepp är att jag har nått månadens målvikt med råge och så ''lite'' som jag väger nu har ja inte gjort på säkert 4-5 år!!!! =D Dagens, veckans pepp! Det känns bra, bra som fan!

Nu ska jag dega ett tag till, ringa Pippi, ha konfirmander seeeen ska jag dra och ha basket! =D Dagens pepp två!

Med kärlek!

1 kommentar:

Johanna sa...

sjukt pepp dag darling :D basket <3 och du <3 :) you look handsome!