måndag 10 december 2007

10 December

Jag ska helt enkelt inte ha körkort, inte just nu iaf.

Plus att jag för tillfället sitter i en sån jävla knipa ekonomiskt så jag vet inte vart jag ska ta vägen längre. (Ja jag brukar vara i ekonomiska knipor i mitten på månaden, men då är det utgifter som snus och diverse annat skit som jag får strunta i, detta är värre. Mycket värre.) För jag kan dra ner på snuset och kaffet ute och så vidare och så vidare. Men jag kan inte trolla fram 5 000 kronor på 10 dagar, det är näst intill omöjligt. Eller det är omöjligt om man tänker lagligt, det har jag gjort och jag har också tänkt många olagliga tankar också och överväger något eller några av dessa för jag ska klara mig ur dethär! Så är det bara. Men om någon har något tips på någon guldgruva därute så är jag mer än tacksam.

Sen måste jag börja mitt jobbsökande på allvar nu. Dethär fungerar inte längre. Jag måste kämpa mig uppåt och inte ligga och simma i kloakerna längre och hoppas på bättre tider. För det är ungefär vad jag gjort hela hösten.

Men just nu så försöker jag greppa varenda halmstrå som jag kan för att inte få en betalningsanmärkning.

Med kärlek!

Godnatt!

Inga kommentarer: