fredag 7 december 2007

7 December

Systrar. Bröder. Jag börjar faktiskt tröttna på att hälsa er välkomna till varje inlägg, så bli inte ledsna för att jag lägger det på hyllan ett tag, det kommer troligtvis tillbaka igen när det känns mer naturligt.

Men det blev iaf en helt okej dag idag, Jag åkte till centrum, mötte Hanna utanför BR och så strosade vi runt i diverse butiker och jag blev förälskad och 1000 par skor och typ ALLA kläder på New Yorker (nyaste butiken i väsby centrum) Det är en riktigt bra affär och de hade massa snygga kläder och MÖSSOR! När jag blir rik så ska jag uppdatera min garderob!

Jag köpte också julklappar till lillebror, en blå t-shirt med en gitarr på som var ascool! Och en såndär grejsom man ska fylla i med färg med velour på, tror att det heter velourplanch eller nått. Det var Turtles på iaf! =D

Det blev ungefär bara en timmes umgänge med Hanna, det kändes för kort men det var riktigt trevligt ändå!

Sen åkte jag och hämtade Jacob, gick till Kansliet och lämnade in pappret om tränararvodet för säsongen 2005-2006 (bättre sent än aldrig eller vad sägs?) och så gick vi hem och började laga mat. Jag ringde Bella och hon kom över precis när vi stod och gjorde en kladdkaka till efterrätt.

Lillebror, om smeten:
-"Det serut som såntdär som man inte får säga..."
Den mognaste storasystern i världen aka. jag:
-"Baaaaaaaajs!" =D

Sen åt vi och det blev riktigt gott, man kan helt enkelt inte misslyckas med timjanpotatis och kyckling som är ungsbakad och penslad med min specialare. Jag kommer bli en utmärkt hemmafru, visst vill du ha mig?

Vi satt och drack kaffe och käkade kladdis och hade riktigt trevligt, min mamma är helt okej när hon är på det humöret! Jag älskar henne verkligen måste jag erkänna. Väldigt mycket tillochmed.

Jag och Bella gick en prommis hem till henne och på vägen så köpte vi cigg, så kollade vi på något dåligt program, typ Kustbevakarna och jag blev sjukt uttråkad. Vi gick upp och jag fick redan på att jag också har äckel! Fyfan! Imorgon är det jag som kommer hänga på låset när apoteket öppnar!

Jag känner mig verkligen sjukt äcklig. Men nu ska jag kissa och sen sova.

Med kärlek mina vänner!

Sov gott!

Inga kommentarer: