tisdag 18 december 2007

18 December

Godkväll systrar och bröder!

Dagen idag har varit kluven, både bra och dålig på sina egna vis.

Jag masade mig upp ur sängen vid halv 9 och drog på mig teaterkläderna och åkte till Bella (bra sak) Vi satte på kaffe och gjorde amerikanska pannkakor till frukost (frukostsällskap= bra sak, amerikanska pannkakor till frukost=dålig sak) Det var rysligt trevligt att ses sådär på förmiddagskvisten. Efter ett tag så borstade vi båda tänderna och åkte till våra skolor.

På teatern som gick vi in i teatersalen och vände. Så åkte vi in till Dansmuseet! Sjukt intressant och trevligt, vi dödade tid där i en timme och sen kollade vi på en film. Sjukt snygga brudar I must say! =D

Sen så tog jag mig en QX och satt i kvar på museet ett tag för att inte behöva vänta på Madde ute i kylan och vid tre så begav jag mig av till plattan där jag mötte nämnda Madde och Jonna! (mycket bra sak) Vi lajjade runt och det slutade på donken med kaffe och muffins som Madde bjöd på =) Galet snäll som gav mig ett ciggpaket också! O.o <3 Synd att vi inte sågs längre för det var riktigt trevligt att träffa de båda igen! Men om ekonomin tillåter så är det Östhammar som gäller på jullovet! =D

Sen så åkte jag hem till Bella och vi kollade på tv, blev uttråkade, hade kuddkrig och kaosade på Chris rum, vi gick ner och kaosade i gillestugan där han satt och spelade tvspel och blev jättesur. Sen vi 20-tiden så åkte jag hem och nu har jag tagit en dusch och ska snart gå och sova!

JUST DET! Jag ska på jobbintervju på Donken imorn! =D

Med kärlek!

Nattipuss!

Inga kommentarer: