tisdag 13 november 2007

13 November

Morsning systrar, Godkväll bröder!

Idag har varit en bra dag, förutom det, det, detdär och inte mist detdära... Men jag orkar inte hänga upp mig i det negativa. Då skulle det sluka mig levande.

Men det var två ljusglimtar under dagen som fick det att bli en bra dag trotts allt:

Att få höra att det man skriver är trevligt och så är alltid lika kul! Man blir alltid lika glad och lite smånöjd med sig själv utan att bli egoistisk och det bästa är att man alltid suger åt sig lite extra av det possitiva och kan leva på det i dagar, ja till och med veckor, framöver! =)

Att ta en relativt lång prommis med Bella var hur myspys som hellst! När man inte träffat en person på länge så inser man hu mycket man saknat denne! Och det är alltid lika myspys att känna sig lite extra älskad och speciell! =D

Så systrar och bröder, kära blogläsare.
Snart så ska jag krypa in mellan lakanen. Men jag tänkte avsluta dagen med att ge er en mening som en mycket vis ung kvinna sa till mig för ca. 5 år sen.

"Det possitiva ska du suga åt dig som en svamp
men det negativa kan du bara tänka igenom och sen lämna bakom dig."

Systrar och bröder, detta var allt för mig ikväll!

Med kärlek!

Godnatt! <3

Inga kommentarer: