måndag 5 november 2007

5 November

Goddag systrar, hej bröder!

Dagen idag är ledig, vilket är jävligt skönt. Fredag är också ledig, tack Kärranpärran! :D

Dagen började med att jag vaknade vid 9:00 av att jag var jättekall och skakade av köld, så jag tog mig upp på muggen och sen så klädde jag på mig en jävla massa paltor och gick ut och gick, det var galet kallt kan jag lova! Helt totalt! Jag skakade även fast än att jag gick och grejer! Men men, idag gick promenaden i de gamla hoodsen igen och jag ville bara gråta över att ALLA ställen där vi lekte som små, alla ställen där man skrämde upp sig själv. Hus, torp och stugor. Allt är borta. Eller så är det så mycket nya hus runt omkring att man inte kan ta sig till dedär gamla nostalgiska platserna.
Jag blir så förbannad att jag bara vill riva alla jävla hus de byggt och det är inte små hus heller! Utan villor, lyxvillor och jag hatar dom! FYFAN!!!

Sen kom jag hem och åt frulle och nu har jag inte gjort så mycket annat än att konstaterat att mitt nuvarande sjukdomstillständ är youtube.com feber... Epidimin har spritt sig som en löpeld genom sverige!

Med kärlek!
Ciao

Inga kommentarer: