torsdag 22 november 2007

22 November

Systrar, men deffinitivt bröder. Hör upp nu!

När en kvinna är så kvinnlig som hon bara kan bli, förutom när hon är gravid. Så är det inte roligt att vara kvinna. Hur kunde jag få för mig att jag skulle kunna sluta snusa den här tiden på månaden. Det är väll det mest korkade jag varit med om på länge. Men men.

Det skulle helt enkelt behövas 4 till av mig för att öppna ett fönster för tillfället. Fråga inte varför, det bara är så!!!

Plus att vi ska ha mössutprovning imorgon. Jag är för liten för att ta studentlen. Hallå gymnasiet, jag ska väll välja nu? eller? Har jag missat något? Hallååå?

Fyfan! Men jag ska härifrån, snabbt som attans sen! Jajäklarns, det ända som ska kännas är lukten av det brännda gummit!

Men men, systrar och bröder, älskade blogläsare.

Med massa kärlek!

Sov så gott! <3

Inga kommentarer: