måndag 5 november 2007

5 November

Systrar och bröder

Lyssna nu! Dethär är inte okej! okej?

Jag vet inte om jag är arg, ledsen, irriterad eller bara allmänt jagvetintevad! Men dethär är inte okej! Dagen var relativt piss, jag tog mig en cykeltur till ICA för att införskaffa snus, hela jävla vägen ville jag bara skrika rakt jävla fuckin' ut! Men jag kommer hem, sätter mig vid datorn, för inte tag på en viss person som jag måste få tag på och fan inte ens Vivaldi är bra idag! Då är det illa I tell you! Riktigt jävla fuckin' illa!
Inte ens spindelharpan går bra!


Fuck you, fuck your life, fuck your car and FUCK YOU ALL!

Tack för er tid, nu känns det lite bättre!

1 kommentar:

Lizz sa...

Men hallå eller.. vivaldi när man är arg? Jag säger bara en sak: grindcore. Mycket brutalt, mycket oljud och framför allt - MYCKET KÖNSORD! Funkar alltid. ;)