tisdag 27 november 2007

27 November

Systrar. Bröder. Var hälsade.

Imorgon är dagen D, då jag förhoppningsvis kirrar mitt körkort! Det smäller och jag ska fanimig visa att jag kan köra bil, precis som jag gjorde idag! SÅDETSÅ!

Förövrigt så är jag så förbannat jävla arg så jag skulle kunna spricka... Jag vet inte vad löneutbeltalningen har emot mig MEN jag har ännu inte fått min lön vilket har bidragit till att jag idag varit GALET hungrig hela dagen för att jag inte har haft råd att köpa mat! DET SUGER! Så idag så har jag käkat en portion nudlar... Tacka fan för kaffe!
PLUS att jag inte vet hurfan jag ska ta mig hem imorgon... Jag vill egentligen inte be mamma om pengar, det suger ännu mer! JAG VILL INTE! Jag hade fan planerat att få dedär jävla pengarna men ICKE, så jag hoppas attde kommer såfort som möjligt! Annars så kommer jag bli så JÄVLA FÖRBANNAD, vilket jag redan är men iaf... PLUS, igen, att de kommer försöka att dra 260 spänn för mina glajjer på torsdag och har jag inte fått några cash då så kommer det väll att gå jävligt illa för lilla mig... Jag blir så JÄVLA ARG!

Så nu har jag fått gnälla lite men inte fan så känns det bättre!

Systrar och bröder, älskade vänner!

Med massa kärlek!

Nattipuss! <3

Inga kommentarer: