fredag 23 november 2007

23 November

Systrar och bröder

Ibland så funderar jag på detdär om jag verkligen inte har en skruv lös någonstanns, eller om det rä något fel på hissen så den inte går riktigt hela vägen upp. Ikväll är en sådan kväll för sådanna tankar. För ajg satte precis på basutagregatet på uppvärmning och klockan är 00:04 och jag ska vara i skolan om 9 timmar... men men först så ska jag basta och där med basta! =D

Sen var det detdär med att göra folk nyfikna, provocera lite. Det är min nya hobby, kanske undanhålla en liten del av sanningen i någonting för att en person ska bli sjukt nyfiken om vad det är man pratar om och inte kunna släppa det med tankarna. Att ha makten över att någonannan inte kommer kunna släppa tanken på vad det är man undanhåller för några andra tankar innan man säger den lilla detaljen som man undanhållit är bland det roligaste som finns. För sedan efter ett tag när man har på ett lite diskret sätt släppt bomben om den lilla detaljen, så förstår de ändå inte att de fått den levererad utan är mitt uppe i sina egna tankar om vad det kan vara. Detta är min nya underhållning för tillfället. Så ni som blir utsatta, ta det inte personligt, jag kommer över fasen och blir mig själv igen snart.

Men nu ska jag gå och kolla hur varm bastun blivit!

Så systrar och bröder, kära blogläsare
med massa kärlek!

Godnatt!

Inga kommentarer: