tisdag 20 november 2007

20 November

Wazzup Sis' Yo bro'

Jag har varit så sjukt seg idag kan jag bara meddela. Dock ganska produktiv, jag mailade körskolan och bara det ger mig körkortsångest 2k, att sen få svaret att de tycker att jag behöver 3 dubbellektioner till gjorde ju inte saken bättre. Men jag ska fan visa dom att jag kan banne mig köra bil! SÅDETSÅ!

Annars så är jag ganska så nyss hemkommen från träningen, det var nice som fan. Det känns verkligen bra. Äntligen så känns det som om jag kan utvecklas till den spelaren jag vill i ett lag där man inte får snea blickar om man missar en pass etc. Det känns rysligt skönt kan jag lova! En liten sjuts i självförtroendet typ =)

Så nu sitter jag här, svettig och äklig för att jag inte lyckats ta mig in i duschen ännu och lyssnar på min smått melankoliska playlist med myspysmusik där det är allt ifrån Savage Garden till LOTR soundtrack och typ Vapnet och så lite där emellan.

Det jobbiga med mig är att när jag sitter på typ bussen, så kommer jag på massa kloka och häfftigt coola saker som jag vill skriva här. Men när jag väl kommit hem, fått på datorn och tagit mig i skinnet så har jag glömmt bort det, det kan jag lova kära vänner att det stör mig något så enormt!

Men iaf, dagen imorn består av möte på förmiddagen så jag måste åka till skolan typ 2 timmar tidigare än vad jag egentligen behöver och sen så ska jag ha arbetsmiljö och säkerhet, sådär lagom serriös kurs och sen är det fika med Jojjo och Pippi. Kommer bli nice, SKA bli nice!
SEN så ska jag övningsköra och förhoppningsvis hinna titta in på KU en snabbis också. Elelr om jag ska skita i det... vi ska ju i och för sig baka lussbullar så det är lite fresta(nde) att ta sig tiden att dra dit en stund.

Men nu kära vänner ska jag ta mig in i duschen och sen sova och just det, jag läset ut Gömda igår! HELT GALEN BOK! I lovet it! <3 Men kalla kårar I tell you, kalla kårar...

Som sagt, duschen var det. Typ nu. Knaske ett parti kungen först! =)

Systrar och bröder, kära bloggläsare

Massa kärlek!

Nattipuss! <3

Inga kommentarer: