torsdag 8 november 2007

8 November

Klockan är 01:20 och det är 3 timmar och 40 minuter tills jag ska "gå upp" så det känns regält jävla onödigt att gå och sova. Plus att jag inte är en gnutta trött! Det är galet, jag har ju ändå hållit igång sen 04:50 liksom. Men men.

Dagen idag var sådär halvbra till en början men blev riktigt trevlig mot slutet. Kaffe och disskutioner om diverse viktiga och mindre viktiga saker på slutet med Madde, plus hangout med Bella och massa andra älskos senare på KU. Liksom bra!

Men, hur lite jag än vill det, så tycker jag att jag har varit sjukt duktig som de senaste 24 timmarna bara ätit en hamburgare, lite pommes, ett äpple och en halv smörgås. Och jag har promenerat ca.60 minuter. Det känns så sjukt mycket högstadie att jag skämms!

Just för tillfället är det sjukt kallt i mitt rum så jag sitter och skakar men ändå så har jag på mig två par strumpor, raggsockar, pyjamasbyxor och mjukisbyxor, T-shirt och tjocktröja. Det är snart så att jag sätter på mig en mössa... helt galet... nästan så jag vill kolla på termometern hur många grader det är...

Så...

Vänta lite...

Det är...

18 grader.

Puss på er! <3

1 kommentar:

Johanna sa...

älsk, du måste äta lite mer än så. högstadie är inte bra.