fredag 21 mars 2008

21 Mars

Jag har kommit in i en period där jag inte är så duktigt på att blogga. Det händer lite mycket.
I måndags så var jag i skolan, hade lunchdate med Katti och jobbade.
I tisdags så var jag i skolan, hade konfirmander och sov
I onsdags så var jag i skolan, intervjuade en Pingspastor, träffade Katti och var på KU
Igår så var jag försenad till skolan, satt kvar och jobbade aslänge för att jag fick dåligt samvete för att jag var sen. Var på party som inte var så kul också.

Idag har jag verkligen BARA sovit! Jag vaknade vid 13-tiden. Åt hur mycket frukost som hellst! När jag ätit två mackor med ägg på så kände jag att fan jag kan äta massor mer. Så jag gjorde två mackor till med parmaskinka på <3
Jag har fan aldrig ätit så mycket till frukost på jääättelänge! Jag drack inte ens kaffe! O.o Jag blev helt förvånad över mig själv. Sådär mycket har jag inte ätit på morgonen på hur länge som hellst.
Segheten och huvudvärken tog över mitt liv och jag la mig i soffan och sov till middagstid. Vi åt lamm, nån jättegod potatisgrej och kall mintsås! Helt sjukt gott! Men jag var absolut inte hubgrig alls så jag iprincip tröck i mig lite lamm och potatis och sen kändes det som om jag skulle spricka! Åh jag mår fortfarande illa flera timmar efter middagen. Men men. Det var gott!
Det hade varit hur gudomligt som hellst att ha det osyrade brödet som konfirmanderna bakade i tisdags till men ja.

Imorgon är det påskafton, jag tänkte städa lite på mitt rum, Bella kommer nog hit nått på eftermiddagen och så kommer Jocke och Ronja hit på middag. Sen är det midnattsmässa.
Jag hoppas att det blir en mysig födelsedag.

Med kärlek!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: