lördag 22 mars 2008

22 Mars

Dagen idag började med att jag vid 10 snåret blev väckt av "Ja må hon leva.." i fem olika tonarter. =) Min familj är så sjukt musikaliska, det är deras charm! =D

Jag fick presenter och en bricka med frulle. Jag blev lite skrämd idag av mitt eget koffeinberoende. Det var kaffe på frullbrickan, svart kaffe, dricker jag svart kaffe?
Nej!
Men jag sög i mig koppen i ett svep, sen blev jag lite rädd för mig själv. Men ack så gott det var, man borde bli väckt varje dag med kaffe på sängen =D
Så öppnade jag presenter, det är alltid lika kuligt!
Av Josse och Jacob fick jag gå-stavar och en stegräknare
Av mamma och pappa fick jag 500 på New Yorker och mamma var jätterädd för att det inte var bra men det var mer än bra! Äntligen någon annan butik än H&M och Lindex! Jag blev jätteglad!
Och av mormor och UllaBrita fick jag 400 på Kappahl.

Jättebra presenter! Sen så låg jag i sängen och åt mina frullemackor och kollade på Dr. Phil. Sen så gick jag en premiärunda med stavarna på 1 timme och 6549 steg. Väldigt bra början på en födelsedag!

När jag kom hem så hade alla 5 duschat så när jag stod i duschen så fanns det inte en droppe varmvatten, det var KAAAALLT.
Sen bakade jag lite och nu sitter jag här.

Vid 17-tiden så kommer Jocke och Ronja hit på påsk-/födelsedagsmiddag sen så ska jag till kyrkan.

Jag känner på mig att dethär kommer bli en fortsatt riktigt bra födelsedag =D

Med Kärlek!
Hej så länge!

Inte för att jag bryr mig så mycket, men nu är det min andra födelsedag i rad som du inte hör av dig. Ät min skit, jag hatar dig!

Inga kommentarer: