lördag 8 mars 2008

8 Mars

Jag börjar få flygplansångens deluxe nu.
Jag hatar att flyga, det är läskigt och man kan dö. Minsta lilla fel och man kan dö. Jag villvillvill inteee! Som jag sagt några ggr innan, visst det är större risk att hamna i en bilkrock än en flygkrach, men en bilkrock kan du överleva. Men fan inte en flygkrach!
Tänk om vi får nån nyutexaminerad inkompetent pilot som sertill att vi krachar deluxe på nått Franskt vinfält! HUH?! Vad säger ni dårå?
"inte så farligt att flyga" ät bajs, det är visst farligt!
Ååhhh, jag orkar inte med dethär nu.

Sen till ett annat I-landsproblem. Jag vet inte vad jag vill ha med mig för kläder! Jag ahr typ 511 t-shirts att välja på och jag vet inte om jag ska ha med nån kjol, vilken i så fall? Ska jag ha med mig min klänning? (ja jag är så obrudig så jag äger bara en) Ska jag ha med mig nått par långbyxor utifallatt det blir jääättekallt och jag måste bryta mitt avtal med Johan för att inte riskera att bli täppt i halsen som när man har en scarf i analen?

Min tredje I-landsproblem är det värsta och brudigaste. Min brun-utan-sol luktar riktigt jävla illa! Det är helt enormt vad den luktar! Helt galet vidrigt! Men jag vägrar att vara blekfet, jag kan vara fet, men fan inte blekfet. Där går gränsen även för mig!

Frågan är om jag ska börja packa lite smått, typ lägga ner det som är logiskt, så som handduk, duschcreme osv? Jag vet inte. Men men. Det slog mig nu att jag inte växlat några pengar heller. Ska nog fixa det på måndag, det låter bra.

Imorn är det kyrkan som gäller, för att fira kvinnliga prästers 50-års jubileum. Känns som en konstig formulering men. Orka. Bry. Sig.

Nu var det slut på klagandet för ikväll.

Med Kärlek!
So long!

Inga kommentarer: