tisdag 25 mars 2008

25 Mars

Dagen har knappt börjat men jag hoppas att den blir bättre än idag (igår, måndag, nifattar)

Jag hade dock en trevlig eftermiddag/kväll på jobbet. Som alltid, dock så har jag ont i fötterna, som alltid. hehe

Hört på jobbet:
Kollega 1 sitter och äter på en chokladdonut, varpå kollega 2, går förbi
kollega 2: "Har du skrivit upp dendär på medarbetarmaten?" och menar då såklart på donuten.
kollega 1: "Men om man trycker kuken genom det lilla hålet så blir det ju waste"
kollega 2 går därifrån och kollega 1 sitter nöjt kvar och äter på sin donut.

Jag gillar mina arbetskamrater, dom är sjuka i huvudet. Eller dom flesta i alla fall. Det är bra, för då känner jag mig smart och mogen.

Jag ska till tandis 8:40 imorn, det känns ju pepp. Inte.

Men nu ska jag fortsätta att försöka övertyga Hanna om att jag har rätt och sen så kanske man ska sova lite också. Vi får se. Imorgon så ska jag köpa kläder och hårfärg i alla fall! Det kommer bli nice, jag älskar presentkort! =D

men i alla fall

med kärlek!

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

"Men om man trycker kuken genom det lilla hålet så blir det ju waist" - HAHAHAHAHA!!! Jag hoppas verkligen att din kära kollega menade "waste"? ;-P

Sen kan du ju glömma att du ska lyckas övertala mig att du har rätt och jag har fel. Jag har ju ALLTID rätt! (A) x)