torsdag 27 mars 2008

27 Mars

Idag har jag haft mig en trevlig dag i stan med Bella, Steph, Tommy och Jeppe.
Dock så frös jag som ett djur hela tiden men det kan man överleva.

Vi köpte kaffe, satt i skolen, gick till Punkt shop för Steph skulle ha nått piercingsmycke, gick till Gamla Bro Gatan, gick in på Mums och Bella coh Steph kollade på underkläder i minst en halvtimme! Jag tröttnade efter 5 minuter och satte mig ner och kände mig som den uttråkade pojkvännen, ungefär.

Sen gick vi till Blåräven och jag köpte hårtoning, vi mötte Katti, gick till Gallerian, Steph, Tommy och Jeppe åkte hem, handlade massa fina tröjor och coola trosor på Divided och dyrfikade. Men det var trevligt. Vi mötte Marcus och Alex-badanka och lajjade i lite fler affärer och åkte hem.

Nu har jag tonat mitt hår så det är jääätterött! Jag älskar det!
Och äntligen så har jag blivit av med det konstanta illamåendet och yrseln som har förföljt mig hela dagen! YI-HA!

Med kärlek!

Inga kommentarer: