tisdag 12 maj 2009

12 Maj

Vaknade INTE för sent idag, nästan för tidigt. Sådär vid 4-snåret. Gick upp, käkade frulle. Drack OBOY! SÅ JÄVLA GOTT! Helt sjukt länge sen!
Råkade dock väcka mammsen, det var inte uppskattat sådär halv fem på morgonen. Men vadfan ska jag göra, dom får skylla sig själva lite för att de inte stänger sin dörr när de sover och vet att jag börjar tidigt.

Iaf, Sara plockar upp mig och vi drar till jobbet. Rätt chillpill sådär på morgonen. Kubbar runt, cheeeiiiifen kommer in fett snoffsad och söt som ska iväg på konferens. hehe.

Men efter rasten händer något, jag fattar inte vad. Men jag blir SJUKLIGT TAGGAD och på ett så JÄVULSKT bra humör att det inte var mänskligt!
Jossan har en teori om att jag är kär, jag fattar inte, jobbigt att vara kär isf och inte veta vem det är man är kär I, nej nej, inte okej. Iaf vi släpper det.

Men tänk er en SJUKLIGT taggad Lilltjipp, en McJulia med cpmensvärk, en Jossan med monsterhicka och en Laley som mår sjukligt illa (och sen spyr) ingen okej kombo, INGEN som är taggad med mig och vill fucka ur! JAG DÖR! men men.

Jag lever så ingen skada skedd. Men jag hade kanske velat ha någon mer taggad människa på min sida.

Det slutar med att jag och Laley åker hem till henne, Globendejt och för lätthetens skull för Sara imorgon liksom.

Vi chillar lite och sådär.

Sen vi 19 tiden går vi till Valsta och ska köpa MAT... och vi kommer hem med, 3 vaniljmunkar, ett paket pasta, en cola ligth, en kladdkaka, sprutgrädde och badrumstvål?!?! HAHA helt galet.

Så nu har vi suttit här, käkat munk till förrätt, pasta till varmrätt och kladdkaka med oceaner av sprutgrädde till efterrätt. Ibland skrattade vi fan så grädden flög.

Globen, globen, globen. Vad skulle jag göra uten dig? <3

Nu vill jag snart sova, jag är fan trött...

One Love!

Inga kommentarer: