torsdag 28 maj 2009

28 Maj

Okej, nu känns det som om jag ska avlida, big time.
Kaggen har börjat sepa sig riktigt ordentligt igen, riktigt jävla fetingordentligt!
Jag kom hem igår efter att ha promenerat med Fia, som var riktigt mysigt. La mig för att sova, somnade och vaknade efter en kvart och hela maginnehållet kom ut fel väg.
Myspys, gick och sov igen.
vaknade efter 45 minuter och samma visa igen.
Somnade om på toagolvet, kändes som att jag skulle avlida. Det är igen som om någon tagit ett skruvstäd och pressar ihop bröstkorgen på mig och jag mådde allmänt jätteilla.
Att sova på toagolvet var faktiskt en ganska bra idé, för inom loppet av 3 timmar så vaknade jag 7 ggr och då var det skönt att ha toan nära.
Sen är det rätt svart, väldigt svart faktiskt. Jag minns lite lätt att jag ringde till jobbet, men mer än så minns jag inte alls.
Sov till 14 tiden och när jag vaknade så var jag fan vit som ett spöke. Fick i mig ett glas mjölk och ett digestive kex.

Sen har jag sovit hela dagen och inte vågat käka mycket mer än lite pasta.

Jag vettefan vad som är fel, men imorgon ska jag till jobbet.

One Love!

Inga kommentarer: