onsdag 6 maj 2009

6 Maj

Jag kommer dö, ärligt jag kommer det... Det känns som det iaf.

Vaknade av klockan efter att ha vaknat 500elva gån natt och trott att jag försovit mig. Åker till jobbet, mår lite kasst i halsen, men det fungerar.

Mitt mående har gått i en nedåtsprial hela dagen, frammåt 11 tiden så trodde jag att jag skulle tuppa av på fläcken. Jag slavade på i köket, orkade inte riktigt så mycket som jag borde. Bombade inte liksom.

Och det var nära att jag inte kom av bussen hem, hela världen vinglade. Kommer hem och inser att jag har närmare 40 graders feber... Världen snurrar och jag mår inte så bra. Men men, ska öppna imorgon... FEST!
Jag kan inte sjukskriva mig, det kommer bli kaos, jag kan inte utsätta Emma för det, jag kan inte. Jag måste dit, hur dåligt jag än mår!

Jaja, nu har jag fått tycka lite synd om mig själv en stund.

Jag hoppas att ni alla mår bra iaf!

One Love!

1 kommentar:

Julia sa...

nä, du måste inte dit om du mår så dåligt. vi fixar det på ngt sätt!!!! Lovar!!! Fredrik kan komma in eller ngt liknande.. inte jobba om du är sjuk! Måste ta hand om dig själv!