torsdag 7 maj 2009

7 Maj

Idag fick jag det lite bevisat att det inte går att vara sjuk, vi var två man kort, plus jag som inte orkade bomba som vanligt. Det gick.
Men det känns inte rätt att stå och hosta lungorna ur led och knappt kunna andas för att jag sprang med en hold.

Så är det bara. Men men, det gick hyfsat iaf. Vilket var skönt. Det känns iofs heller inte rätt att gå till jobbet med så pass mycket feber som jag har, men vilken ångest jag skulle fått om jag sen fått reda på att de varit 3 man kort idag för att jag inte tog mig till jobbet, det skulle ha tagit död på mig.
Alltså verkligen förlåt kära läsare för att jag bara bombarderar er med mitt gnäll om att jag är sjuk och ändå jobbar. Men att jag är sjuk ger mig en såndan otrolig ångest, det går inte att beskriva, det tynger verkligen ner mig... =(
Men så fungerar jag, kan jag ta mig upp ur sängen så kan jag bannemig ta mig till jobbet också.

Vi får se hur det blir imorgon, nu ska jag sova.

One Love!

Inga kommentarer: