lördag 16 maj 2009

16 Maj

Idag fyller lillprinsen 9 år =) Min lilla pruttunge! Så stoor!

Slocknade på soffan tidigt som ett anus igår, det var nice. Sov där tills pappa kom ner och väckte mig, 06:00 vi skulle sjunga för Jacob. Han var iofs redan vaken, men iaf. Jag knallar upp och där står mamma och fibblar som vanligt med ett tårtljus och en chokladboll, standard, ALLTID chokladboll med ett ljus i på födelsedagsmorgonen!

Sen skrålade jag och mamma medan pappa och Josse småsjöng lite in på Jacobs rum, alltid samma visa, mamma är bäst! Födelsedag efter födelsedag!

Han öppnade alla paket, nöjd och glad fick han två stora legogrejjer, ett Xbox-spel, godis och ett ENORMT vattengevär. Jag är totalt avis!!! =)

Sen gick jag ner igen och la mig och lästa och sov o soffan en stund till. För att vakna vid 11 och käka frulle.

Jag vet inte vad jag ska göra av dagen. Det känns skönt. Jag vill nog inte göra så mycket. Bara ta det lungt och existera i lugnet.

One Love!

Inga kommentarer: