onsdag 20 maj 2009

20 Maj

Jobbade som vanligt, men vi sålde som fan. Vilket innebar att när jag slutade vid 15 så var jag helt förstörd! TOTALT! Fyfan det var som om någon kört på en med en lastbil och sen backat och kört igen...

Åkte iaf in till stan och träffade Madde, sjukt länge sen och chockt nice. Vi gled till Blå räven för hon tönkte göra ytterligare en piercing i tungan. Det bidde inte så, måste cutta strängen först. Sen så drog vi till donken och kirrade latte, satte oss i emotrappan och idkade chillmorde till tusen. Så jävla bra.

Jag älskar att träffa människor som man inte träffat på länge och så är det nästan som om ingenting har hänt, att det var senast igår man sågs och man bara pratar och pratar och pratar. Madde är verkligen sån. Men vi måste fan ses oftare än någon gång i halvåret typ. Iaf, det var sjukt värt. I've missed you!

Sen så glider jag iväg till ku och chillar där en stund och sen glider hem.

Nu ska jag idka sleepmode och sådär. Lite update iaf =)

One Love!

Inga kommentarer: