onsdag 13 maj 2009

13 Maj

Vanlig dag, jobbade, som vanligt.
Trött som få men fortfarande sjukligt taggad, vettefan vad det är. Men men.

Får sjuts av Sara hem, eller ja, hem och hem, skulle hämta Lill-prinsen på fritids så det blev till skolan. Helt galet nice =) Jag gillar vänliga människor med bil.

Kommer hem, jag är sjukt trött och tänker igenom vad jag ska laga för mat, sätter mig vid datorn och sätter på ett alarm typ en halvtimme innan mamma ska komma hem för att då gå upp och steka pytt i pannan. Men jag somnar med laptopen i knät och vaknar vid 19:30 tiden. Då har mamma redan kommit hem och stekt pytt i pannan själv. Det sög ju. Jag ville göra det. Men men.

Fixade hennes hår och drog ner till KU en stund, det var chillpill. Välbehövligt. =)

Det är en känsla av otillhörighet som har bosatt sig i min kropp, en obehagskännsla som jag inte tycker om. Det gör att jag tänker för mycket och i en ond tankespiral blir det aldrig bra att tänka för mycket. Då vrids bara tankarna till negativiteter och det är aldrig bra. Tänker för mycket negativa tankar om mig själv. Ifrågasätter mig själv och tänker lite för mycket på hur andra ser på mig. Inte riktigt helt okej, men men. Säkert en fas som jag måste igenom, IGEN.

Nu ska jag igenom duschen och sen ner i sängen och sova. Upp 04:30 imorgon med, men snart är det helg!

One Love!

Inga kommentarer: