lördag 16 maj 2009

16 Maj- update

Ibland så inser man att världen är lite, men fan inte såhär liten!

Jag är fortfarande i paff-tillstånd! Såhär liten får världen inte vara...

Nu ska jag förklara för er, jag sitter och i ren softning surfar runt på fejjan, kollar en kollegas bilder osv osv. Nivet hur man gör. Surfar runt helt enkelt.

Så blir jag liiiite fundersam när jag och denne kollegas syster har 2 gemensamma vänner, ena är ju såklart hon och den andra var Anna, vadfan liksom?!?! Jag och Anna har gått i samma gymnasieskola och min kollega har sina rötter i skåne... VAD ÄR ODDSEN?! haha

Jag är helt paff, lite chokad ringde jag Anna för att reda ut saker i min förvirrade skalle och det visade sig vara så enkelt att de gått en reseledarkurs tillsamans.

Jag säger det igen, världen är liten... riktigt jävla liten...

Nu ska jag raka benen och måla tånaglarna!

One love!

Inga kommentarer: