måndag 18 maj 2009

18 Maj

Nu blir det en jävla massa inlägg från 18'de maj, haha.

Iaf, jag somnade inte och jag försov mig inte. Kom till jobbet vid 5, hade sällis med Jossan och Chrille på nattbussen. Chill.

Kickar köket tills jag får rast vid nio, sen var det bara att kicka service. Och fan vad jag körde, fick lite cred vilket är skönt. När man verkligen känner att man gör sitt bästa och får höra att man faktiskt gjort det bra också. Dock tog det 7 minuter att få bort en kö som var till dörrarna, inte standard. SKA vara inder 5, SKA!

Sen så slutar jag vid 14:30 som jag ska, chillar kvar en stund och käkar lunch. Då får de reda på att det kommer komma buss, som ska ha 44 BigMac, FYRTIOFYYRA BIGMAC?!?! Det är ju totalsjukt. Iaf, jag McJulia kickade 65 sekunders med lite klantigheter så gick det bra. Vi fick förmycket skåp och massa waste haha. men det var kul som fan och kicka lite i köket också. Lite extra inkomst sådär. Chill.

Sen tog det fan fett lång tid för mig att orka pallra mig hem, somnade på stora colabunken med huvudet lutat mot de andra läskgrejerna och Julia och Micke försöker tvinga mig hem.

men hem kommer jag och jag är fett trött. Så jag ska sova.

Har varit vaken i 47 timmar och idag så var jag på jobbet i nästan 14 timmar, sjukt som fan. haha

Nejni, sova var det.

One Love!

Vilket jävla misslyckande, kul för dig att det går så smooth. Njut förfan, njut.

Inga kommentarer: