torsdag 1 maj 2008

1 Maj

Valborg var trevligt!
Jag spenderade dagen men ett gäng knäppa och trevliga homoies i Uppsala. Vi satt och degade i Stadsparken, drack måttliga mängder alkohol och hade det bara skönt. Sen så åkte Pia och Josse hem. Jag, Anna, Jane och Marie drog till Marie i Gottsunda och drack te, kollade på S club 7 musikvideo, nån Dani som alla tyckte var assnygg men som jag inte fan snygg och lite annat.

Sen så åker jag, Anna och Jane till stationen. Jag ville hemhemhem och sova i miiin säng. När vi kom till centralstationen så hade sista tåget till stockholm gått men Annas och Janes gick efter typ 40 minuter. Planen var då att jag skulle ta bussen till Arlanda och ta mig hem därifrån på nått sätt.

Men det slutar med att jag sitter i en svartbulle med 4 helt okända personer och får lyssna på två fjortisbrudar som tror att de kan sjunga, vrålar till Danny och Robyn. Jag kommer till centralen i kära stockholm, tar nattbussen, SOMNAR! och vaknar vid kyrkan så jag fick GÅ hem mitt på morgonen!

Jag hade feta skavsår och dendär promenaden på typ 45 minuter var INTE rolig!

Men väl hemma vid 04:30 så gick jag och la mig och sov i 11 timmar.

Nu ska jag gå och sova, repa imorgon!

Med Kärlek!

Godnatt!

Inga kommentarer: