onsdag 21 maj 2008

21 Maj

Jag har ont i ryggen, fruktansvärt ont i ryggen. Det är INTE okej. Plus att jag saknar massor. Hela jag är full av saknad.

När E-Beth idag sjöng "håll mitt hjärta" så blev jag tårögd av saknad. När jag nu tänker på det så håller jag på att börja gråta. Jag hatar att sakna. Den låten är så sjukt kopplad till Elin, jag kan inte ens tänka på den utan att sakna henne. Nian/ettan, kvällpromenaderna. Jag saknar dig så fruktansvärt! Jag saknar Bella, kvalitetstiden som inte existerar längre. Nätterna vid varsin dator, eller 10 orsaker att hata dig, prutttävling under täcket.
Finaste jag saknar! Jag saknar också att ha ett liv av ork. Just för tillfället så gör jag en jävla massa hela tiden, håller mig sysselsatt för att slippa tänka och slippa känna. När magkramperna hugger som hårdast så biter jag ihop som hårdast och försöker att inte låtsat om det. Jag har en tanke om att det kommer att försvinna då. Jag vet precis hur jag ska göra för att bränna ut mig själv.
Just för tillfället så saknar jag 3 kg så enormt. aahhh jag blir galen på mig själv.

"And if you don't want me too
I don't want the world to know
That I would paint my nails for you
yeah, I would shave my legs for you
"..."And if you don't want me too
I don't want the world to know
That I would brush my hair for you
yeah I would wrigth this song for you"


Jag vet inte hur många fel det blivit i texten. Men jag tror att det ska vara ganska rätt. Siri ska ha en eloge för att ha skrivit den, väldigt bra beskrivning på tillfällets känslor... Låten är underbar.

Nu ska jag försöka sova.

med Kärlek!

Godnatt!

Inga kommentarer: