tisdag 20 maj 2008

20 Maj

Yummie, 3 dagar kvar till lön. Känns bra, borde få ut ungefär 4 lax denhär månaden. MUMMS!

Men efter att ha jobbat tre dagar i sträck så är jag lite trött på det för tillfället. Men det ska jag kompensera med en mysdag imorgon. Jojjo har Z-förmiddag och jag börjar inte förrns 12:15, så jag ska åka och sola, ta en morgonfika med min Mr. och sen dra till stadsbiblan. Mumms på det också. Sen idrott, motion, ännu mer mumms. Lite rädd för hur dålig min kondis blivit, men badminton är kul! =)

Mitt hår är nice också, mörk brun med skimmer av rött. Jättemumms. Jag tröttnade på rött ganska fort, jag gillar inte när folk stirrar, eller att man inte kan ha vilka färger på kläder som man vill för att det skär sig. Inte okej.

Skiva på måndag också mumms, hundvakt på tisdag mumms det med. Jag gillar mumms, det är ett bra uttryck. Precis som 3 kilo kvinna. Bra uttryck. Jag gillart. För övrigt så skulle jag inte banga på det just nämnda, 3 kilo kvinna alltså. Det skulle vara hur mumms som hellst.

Men nu ska jag SOOOVA! DET är JÄÄÄTTEMUMMS!

Med KÄRLEK!

Godnatt!

Inga kommentarer: