onsdag 21 maj 2008

21 Maj

Ugår var en sjukt värd dag. Solarium in my heart. Älskart.
Jag var uppe i ottan idag med, det är skönt att ha en normal dygnsrytm även fast än att jag inte börjar skolan förrän 14:00. Jag var uppe i gamla goda grimsta, bakade muffins med josses hk grupp och tok en rökprommis med Lilian. Sjukt nice.

Jag tänkte att jag skulle börja med rösttentan och projektarbetet. Jag måste BÖRJA iaf! Jag börjar få panik på min egen lathet. Fuck it! Jag hoppas att jag inte får sitta nästa torsdagsnatt och skriva hela skiten. Jag är så seg. Hatart.
Men jag klagar inte, det finns de som har värre och mycket mer saker att göra. Dessa snyggos har min fulla empati. Puss på er för att ni orkar!

Nu måste jag laga någon lunch så jag orkar med den amerikanska fotbollen som vi ska ha på gympan. Vi har så coola gympalektioner. Jag älskart!

Med kärlek!

Inga kommentarer: