lördag 17 maj 2008

17 Maj

Norges nationaldag. Jag hoppas att de har lika fult väder i Oslo som här så alla glada jävlar på Karl Johan blir blöta när de går runt med sina flaggor.

Dagen började med att åka till jobbet och rula placet i 4 timmar, korta pass in my heart! =) Åkte hem, duschade, gjorde mig iordning, släktmiddag.
Jag kände mig snygg när jag klädde på mig, mina stuprörsjeans som jag köpte för typ exakt ett år sen, då något försmå, nu på tok för stora bidrog till glädjen. Jag kände mig snygg och smal, even thou I'm not. Äsch min engelska suger...

Någon som vill ge mig gratislektioner? Det ända kravet är att du ska gilla te och INTE pratar någon amerikanskt skit!

iaf, släkt kom hit, älskade släkt, så fina i kanten och med så tjusiga jobb och fina fasader. Men det knäcker lite i skarvarna och jag älskar lite att trasigheten har nått även dem. Så fint som de alltid har haft det.

Jag kände mig smal och snygg fram till vi åt, fan att pappas mat ska vara så jävla god... Jag måste investera i lite självdisiplin! Dethär håller inte. Jag känner verkligen för att trycka fingrarna i halsfan, jag känner det ofta. Men oftast så klarar jag mig med en promenad och massa cigg. jaja...

För ett tag sen så åkte alla hem, kalastankade på vin. Skönt.

Bella gjorde min kväll, dag, vecka, månad eller varför inte hela året!

JAG SKA FÅ HENNES SÄNG!!! =D Hejdå 90 och hej 120!!!

Jag är lycklig!

OCH det går en film med Persbrant på tv <3 massa kärlek på det!

Så nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla film.

Med KÄRLEK!

Godnatt

Inga kommentarer: