fredag 23 maj 2008

23 Maj

Mitt hår är fortfarande smothness deluxe och jag älskart!

Jag åkte till centrum lite för sent men efter att jag insett att jag har fått lön idag, den ena iaf. Katching! :D

Köpte en jättefin pullover till baba som blir 41 idag och en Lego City-grek till bror som fyllde år för en vecka sen. Typ. Eller nått. Mina pöjkar. Mina älsklingar. Männen i mitt liv helt enkelt! <3 Dom var helt enkelt värda de där 1300 som hela kalajset kostade totalt. Helt klart.

Betalade 2000 till mor också. Bara lika mycket kvar. Snart är mina ekonomiska problem ett minne blott. Jag älskar att ha en inkomst. Visste ni det att mina pengar tog helslut IGÅR! Det är ett under för att vara jag. Att ha pengar kvar EFTER den 15'de. Så underbart!

Gick till Ullabrita och hjälpte henne att fixa lite. Sen kom resten av fmailjen några timmar senare (Jacob var redan där)
Vi åt massa god mat, farmormat in my <3 helt underbart. Rysk kaviar, MUMMS! Kött, MUMMS! Jordgubbar och glass, MUUUMMS!

Plus att jag förgylde mammas dag genom att ha klänning på mig. Det är egentligen inget fel med klänningar, jag gillar dom om jag ska vara ärlig. Jag tror helt enkelt att jag ska ha klänning mer.

Sen så mailade jag in rösttentan idag också. 5 dagar sent men det verkade inet avra något problem. Nu är det bara projektarbetet kvar. Iofs så kanske jag måste göra någonting i Svenska C för att få g. Det känns illa men sant. Jag ORKAR INTE med den kursen. Så sjuukt ovärd I tell you. Hatarn!

Meen, nu ska jag röka, borsta gaddar och sova. Jobba imorn och sen åka till Pia. underbar schlagerkväll med mina homoies är på g! =) <3

med Kärlek!

Godnatt!

Inga kommentarer: