söndag 25 maj 2008

25 Maj

Helgen har varit helt fantastisk! Totally awsome liksom!

Jobbade i lördags, kort pass på bara 4 timmar. Helt okej liksom. Stod i DT-1'an och chillade. Tim åkte förbi och köpte cheesburgare och tyckte jag lät sjukt inspelad. Sen så var det bara att stressa som en tok till bussen. Jag slutade 15:00 bussen gick 15:08 från Löwet. Går man fort så hinner man på 8 minuter. Men ska man stämpla ut, gå på muggen och byta skor så hinner man INTE på 8 minuter fick jag erfara.
Jag sprang, samtidigt som jag försökte få i mig den nya kampanjglassen, som ni alla med chocladälskdeluxe precis som jag, kladdkaka i botten, chokladsås, glass och sen ÄNNU mer chokladsås! JAG DÖR! Sjukt god. Kostar dock 20 spänn men det är det fanimig värt! Sådetså! iaf jag sprang till bussen, samtidigt som jag tycker i mig den sjukt goda glassen och röker en cigg. Simultanförmågan är på topp mina vänner! =)
MEN, jag missar bussen och ringer en bulle. Ja jag hade sjukt brottom. Jag behövde verkligen hinna med senast 15:47 tåget för att hinna med bussen som gick 16:01 från märsta ut till Pia (nästa buss gick typ vid 18-tiden)

Det kommer en bulle och jag känner vuxenpoängen stiga. Åka bulle är vuxet och lyx i min värld!
Jag hinner till stationen innan min Mr. Ohanababy och vi åker ut till Pia utan att missa diverse lantisbussar pga. försenade tåg.

Där har jag det en trevlig kväll med mina homoies. (och Mr. Ohana då, men hon gills inom kategorin homoie även om hon har pojkvän)
YI-HA, jag och alla par... Men det var sjukt trevligt ändå! Shitshitshit!

Schlagern var kaos, jag var sjukt taggad. Perelli är bra, låten är bra och ja. Vi var ju segertippade. Observera VAR segertippade. Fiasko...

Är det bara jag som tänkt på att förra året vann megadyken nummer 1 och iår vinner megafaggoten nummer 1! The homos is takin' over the world! =) haha

Iaf, idag så blir jag väckt av Pia, mys. Alltid mys att bli väckt av en människa och inte en pipande mobil. Ture. Jag och Mr. sov topless. Wo-ha. Coolt. Dock inte i samma säng. Jag tog sängen. Hon fick madrassen. hehe.

Iaf, bli väckt av Pia, som varit uppe en timme redan och hade bakat scones och så gjorde jag en fruktdrink av frusna hallon och blåbär, banan och mjölk. Mumms. Anna Skipper here I come! =) Så vi hade en myspysfrulle deluxe med nybakta scones, KAFFE och smoothie! Underbart underbart! ååhh vad jag mådde bra då.
Jag mådde dock inte så bra av tjockisångesten som hängde med sconsen. men men. Bita ihop. Dock har jag ont i käkarna för mina visdomständer har fått en växtperiod igen, galet utöver denna värld. Värken har till och med satt sig i nacken! Jag har ont kan jag lova darlings! Men jag biter ihop mentalt i stället.
Iaf, åka hem, åka centrum. Folk och civilisation. Nice efter ett dygn av njutning!

Jag köpte asdyra praliner till mammsen och SJUKT SÖTA SKOR till studenten! Jag ska bara lära mig att gå i dom x'D Typ lättare sagt än gjort. Men men. Jag jobbar på det. Jag SKA ha dom på mig! Underbara!

Åkte hem. Solade lite. Gick till församlingshemmet för lite 18+ och trevliga samtal med trevliga kvinnor. Jag gillar mest att observera och lyssna på andras åsikter ibalnd. Sjukt nice.

Kom hem. Igen. Fixade mammsens hår. Sen senare senare så kom min älskade Mr hit och vi tog en prommis på dryga 1½ timme med stavarna. Hon har långa ben, jag har korta. Jag försökte gå så att hon inte behövde krypa brevid mig men det var lite svårt. Men nice var det. Dock så hatar jag att jag pratar så mycket. Hela tiden. Blablabla. Inget stopp. Skaffa mig en stoppknapp någon?

Jaja det var myspys. Riktigt myspys. Jag har haft en så jävla värd helg!

Dock så har jag inte skrivit någonting på projektrapporten. Men det är prio 1 hela veckan! Så ursäkta om jag kommer vara lite smått osocial fram tills fredag morgon. Men sen är det helt jävla slut! Kanske bara nått i Svenska C så att jag får g. Jag är så taggad!

"24 timmar samma sak, ååååhhhhåååhhhååhhh, åka, åka, åka, åka lastbilsflak!"

Med KÄRLEK!

Godnatt!

1 kommentar:

Johanna sa...

det är ju bara nice att du pratar, jag uppskattart! :) just nu snusar du bara lite i min säng :P också eh vadfan skulle jag säga. jo om två veckor kan vi andas ut! :D