söndag 4 maj 2008

4 Maj

Idag var en helt okej dag.

Jag börjar bli bättre i halsen vilket känns skönt i och med att jag inte vill låta som en cansersjukling på premiären på onsdag. Bra grej.

Jag har nu, två nätter i rad vaknat innan jag egentligen panerat att gå upp. I och för sig så har jag sovit väldigt dåligt, vaknat flera gånger under nattens gång av diverse mardrömmar och så vidare. Jag blev serriöst lite rädd när jag vaknade helt svettig och gråtig inatt efter att ha drömt att jag gått upp de 7 kilona som jag kämpat för att gå ner. Hemska tanke. Läskig reaktion.

Men idag, på vägen hem från E-Beth, så gick jag genom skogen, hörde fåglarna, gick i roll och lekte lite, repade för mig själv. Det var jättemysigt och det känndes bra! Premiär på onsdag och det känns som om jag ska dö. Jag är lite nervig. Men imorn så ska jag och Siri färga hår!

JAG SLIPPER VARA FUL I HÅRET NÅ MER!!! =D *lyckodans*

Det kommer, förhoppningsvis, kännas så jävla bra att få det färgat. Inte minst i och med att det är konfirmationsfoton på tisdag också. Plus att jag har kännt mig så jävla ful den senaste veckan, så uppsvullen och äcklig. Känns bra att teatern snart är slut och man slipper Kerstins röntgenblickar. Det är mest dem som fått mig att äta lunch under våren. Jag vill inte utsättas för det, jag vill inte utsätta min klass för att jag inte orkar. Dom ska inte behöva lida för att jag är knäpp i huvudet. Men nu är det att ta i med hårdhandskarna igen! Jag ska bli lite smalare till sommaren. sådetså!

Någonting som också känns bra är att jag idag gjort klart tre uppgifter som ska lämnas in, två är redan ivägmailade och en ska jag lämna in imorgon. Sen tror jag bara att det är kursprovet i Svenska C och projektarbetet som ska in. Det måste jag börja med snart också. Jag tror att det blir lättare när föreställningarna är slut och jag kan koppla av lite mer. Jag tror faktiskt att jag kan bli klar med det på typ en vecka om jag jobbar hårt alla dagar.

Sådärja, nu har jag skrivit av mig lite och jag är LIITE stolt öevr att jag inte ens NÄMNT min ekonomi! YI-HA!!!

Btw så vill jag att alla håller tummarna för Karro imorn klockan 16, för då är hon på arbetsintervju!

Nu ska jag röka sen sova!

Med KÄRLEK!

Godnatt!

Inga kommentarer: