fredag 23 maj 2008

23 Maj

Jag vaknade av att min älskade Mr. Ohana ringde vid 11-tiden. Yrvaken pratade jag med henne, jag tror att hon sa att vi inte kunde ses på eftermiddagen. Ska jag vara ärlig så minns jag inte. Jag var helt söndernyvaken efter att ha sovit i 11 timmar. Så jävla skönt.
Sen så undrade jag varförihelvete jag var så vidrig i håret... Mitt hår, inte okej om det inte är okej! Okej?
Sen så drog jag mig till minnes att jag satte i hårinpackning i det innan jag sov. Så nu är det smoothness deluxe! =) Lycka!

Men nu är jag äntligen klar med dendär jävla rösttentan som skulle varit inne i måndags. Det tog lite längre tid än vad jag trodde. Jag tog lite för många kaffe, rök eller glasspauser. Men nu är den klar och jag har bara projektarbetet att göra. Vilket är jättenice.

Nu ska jag gå och röka.

Puss och hej!

Inga kommentarer: