torsdag 22 maj 2008

22 Maj

Nu har jag varit 19 i två månader. Woho!

Värd dag idag med. Eller... Jo. Värd!

Åkte till skolan och gjorde helt ingenting! haha. siri bjöd på te, det var jättenice. Sen så åkte jag och träffade Jojjo och vi solade. Sen tillbaka till sollentuna, Rudbeck. Misfit deluxe. Inte okej. Köpte en cafémacka och hängde lite med Fia, Jojjo kom tillbaka, möta Åsa och kolla på musikal. De var mycket bra. Musikaliskt, dock är jag lite skakad av 3 år teater. Men dom var riktigt jävla duktiga! =)

Mötte en gamal klasskompis lillebror på bussen också en f.d. konfirmand i församlingen. Dock inte min. Men vi hade ett riktigt trveligt samtal om livet, syn på människor, homofobi och så vidare. Rysligt, rysligt trevligt! =)

Jag har inte lika ont i ryggen längre. Men jag har inga pengar och en projektrapport att skriva, jag tror att jag ska börja på den nu.

Med kärlek!

Natti natti

Inga kommentarer: