fredag 16 maj 2008

16 Maj

Kunde knappt sova inatt, kramper i magen. Jag dör.

Blev väck av att pappa klappade mig på kinden klockan 05:40, det var mysigt. Inte mysig tid dock. Vi sjöng för lillebror som fyller 8 idag =) Min lilla prins! <3
Sen så tänkte jag att jag skulle ha en lång skön mysig morgon så jag gjorde två mackor och en kopp kaffe och la mig i sängen och kollade på nyhetsmorgon och käkade frulle. Men när kaffet var uppdrucket och mackorna ätna så råkade jag slockna. Försov mig såklart! Så irriterande. Fortfarande kramper och svid i magen. HATA. Åker till skolan och sitter i soffan och dricker Cola och snackar skit med Tim och Angelica hela skoldagen, löste lite korsord och ritade på folk i Metro, sjukt kul.

Vi slutar och jag mår jättepiss, hata min mage, ont ont ont. Så jag skrev ut bokslutet, skrev på det och gav det till Kit. Tanken var att jag skulle åka hem och vila, men jag drog till Väsby Nya med Jojjo och fikade i gott sällskap. Inte så bra moral kanske men så sjukt värt. Älska att fika i gott sällskap ;) haha

Sen så tog vi en prommis, en såndär skön halvlång en, i skog och mark och Runby. Myspys.

En helt underbar eftermiddag med min Mr. <3

Nu har jag precis bakat en kladdkaka med Nesquickpuffar och strössel. Jag hoppas att den blir god. Den ser spejsad ut iaf =)

Med KÄRLEK!

1 kommentar:

Johanna sa...

fett värt! bästa eftermiddagen på länge <3