onsdag 14 maj 2008

14 Maj

Sista föreställningen idag!

Så underbart jävla skönt! Nu kan jag sluta med att andas, sova, äta och skita Shakespeare som man gjort nu i nästan två veckors tid.
Efter föreställningen så fick jag Gyllene Tiders låt "Det är över nu" på hjärnan och jag går och nynnar på den hela tiden. Det är snart över. Jag älskart. Snart börjar det.
Mitt liv.

Jag kan ändå inte sluta älta och sluta ha ont. Mitt hjärta. Kraasch. Jag vill inte längre. Hatart.
Men han är en man med talang dendär gamle räven. Shakespeare menar jag då självklart. Så sant. Det är precis så det känns.

"Med iskall grymhet, rakt igenom hjärtat och ändå strålar mördarn lika klar. Som aftonstjärnan som på himelen far"

Jag kan bara inte släppa, jag tycker så förjävla mycket om dig. Så är det bara.

1 kommentar:

Johanna sa...

aw men babydarling <3